dinsdag 15 juni 2021

Singelparktraining

Ruim een maand geleden heb ik met mijn vrouw het Singelpark in Leiden bewandeld. Een regelrechte aanrader!

Ik nam me voor om dit gloednieuwe stadspark op te nemen in de droogtraining, zodra ik aan de beurt was om een "gewone" droogtraining voor de IJVL te verzorgen. Gisterenavond was het dan zover.

De start en finish zou bij café "Plantage" zijn.

Om half 8 stond ik paraat. De kleding mochten we op het biljart leggen. We waren door vakanties slecht met zijn vijven. Twee ervan hadden net de coronaprik gekregen. Uit eigen ervaring weet ik, dat je dan wat gammel kunt zijn. Aan de zes kilometer van het Singelpark kon ik niets veranderen, aan de zwaarte van de oefeningen wel.
Het was een heerlijke zomeravond, dus het was druk in het park.

We hadden desondanks voldoende ruimte voor de oefeningen, die we om de kilometer uitvoerden. Iedereen vond het een geslaagde training. Het was de eerste keer, dat we hier trainden met de droogtrainingsgroep, maar het zal niet de laatste keer zijn.

We waren een uur onderweg in onze mooie Sleutelstad.

Daarna zaten we ruim een uur op het terras van café "Plantage", waar we de Singelparktraining grondig evalueerden en kwamen tot deze eenduidige conclusie.

Geen opmerkingen: