zaterdag 11 april 2015

False love

Het weer van vandaag leek totaal niet op dat van gisteren, toen het rokjesdag was.

Vanmorgen moest ik mijn regenbroek aantrekken, toen ik met boodschappen terugfietste uit de Leidse binnenstad. Vanmiddag mocht ik voor de tweede keer naar het mooie centrum van de Sleutelstad fietsen, daar we in de Lokhorstkerk om 2 uur een repetitie van de Leidse Koorprojecten hadden.
Voor de pauze zongen we het slotdeel van "I was glad" van Henry Purcell helemaal door.

Na de thee volgde een deel van het slot van "Blest pair of Sirens" van Charles Hubert Parry.

Het slotakkoord was voor "False love" van Edward Elgar.

Na de repetitie gingen Ada en ik nog even vis kopen op de markt. Aan de plassen, die we her en der konden zagen, konden we afleiden, dat we buiten niet veel gemist hadden, terwijl wij heerlijk aan het zingen waren. Het weer op rokjesdag was een stuk beter....

Geen opmerkingen: