woensdag 10 april 2024

Valkenburgse Meerloop

Mijn vrouw moest vanmorgen naar Leiderdorp en ik fietste met haar mee om op de terugweg boodschappen te doen in de Leidse binnenstad. Het was prima fietsweer met een niet al te harde wind.

Ik deed boodschappen op de Boerenmarkt en bij "De Helianth". Op de terugweg ging ik via de volkstuin om de planten in de kas water te geven. Het zonnetje heeft al aardig wat kracht.

Thuisgekomen verkleedde ik me om 10 kilometer te gaan hardlopen. Ik liep naar de A44. Onder de nieuwe fietstunnel liep ik via "Nellesteijn" naar het Valkenburgse meer. Over het strandje liep ik over schelpenpaden naar de Voorschoterweg. Vanaf de Kwantumhallen liep ik in het zonnetje naar de Stevenshof.

Mijn marathonschema verloopt tot nu toe voorspoedig. Maar ja, over een maand moet ik klaar zijn voor de Marathon van Leiden.
's Middags maakte ik nog een ommetje op de fiets van 20 kilometer. Dit bracht het dagtotaal op 54 kilometer. Al met al een aardige duurtraining.

Geen opmerkingen: