woensdag 17 april 2024

In het water vallen

De afgelopen dagen is de training letterlijk in het water gevallen. Maandag heb ik tijdens de storm met fikse windstoten doorgewerkt aan "Glibbers op glissen".

Dat kon ik ook rustig doen, want ik zou 's avonds de eerste droogtraining van het seizoen hebben in de Munnikenpolder.

Zou, want een fikse bui rond half 8 besliste anders.

Ik was al ruim van tevoren naar de skeelerbaan van Leiderdorp gereden, daar ik op weg er naar toe nog even op ziekenbezoek was geweest.

Zodoende had ik het appje gemist, dat deze droogtraining afgevallen. Mijn looptraining voor de marathon was zodoende ook in het water was gevallen.

Dat gold ook voor gisteren. We hadden een andere oppasdag dan gebruikelijk. En een kletsnatte. Deze oppasdag speelde zich voornamelijk binnen af. Als we naar buiten gingen, was het in regenkleding. Ook deze oppasdag was in het water gevallen.

Geen opmerkingen: