dinsdag 3 februari 2009

Nierstichting Elfstedentocht


Nu we er van uit kunnen gaan, dat deze winter ons zeer veel schaatsplezier heeft geschonken, maar ons geen Elfstedentocht meer gaat geven, heb ik me opgegeven voor de Nierstichting Elfstedentocht. Deze wordt op zondag 1 maart gehouden op 11 kunstijsbanen in heel Nederland. Het is de bedoeling, dat we zoveel mogelijk geld bij elkaar schaatsen voor de Nierstichting. Zelf ga ik naar Flevonice in Biddinghuizen, waar ik op 29 november 2008 heb meegedaan aan de Elfurentocht (zie elders in mijn blog). Het is trouwens de tweede keer, dat ik aan de Nierstichting Elfstedentocht meedoe. Vorig jaar reed ik op de Kennemerijsbaan in Haarlem (zie het verhaal Pizza, ook in de blog van 2008)
Wie mij wil sponsoren: kijk op www.schaatsmee.nl en als je zelf mee wilt doen, dan kun je jezelf daar uiteraard ook opgeven.

Geen opmerkingen: