zaterdag 1 januari 2011

Een kwakkelig begin

Allereerst wil ik op deze wijze alle lezers van mijn blog het allerbeste toewensen voor 2011. Graag had ik, zoals de afgelopen 2 jaar, kunnen verhalen over natuurijs, dat er was of dat er aan zat te komen. Helaas gaat dat voor het begin van 2011 niet op. Momenteel dooit het in het hele land.

Voorlopig zullen we het moeten doen met kwakkelweer.
Zoals we zelf ook een beetje kwakkelend aan 2011 begonnen zijn. Ada was gisteren een beetje grieperig, terwijl ik mijn rugspieren voel na de 150 km in de Leidse IJshal. Ik heb toch een rugspier licht verrekt. De eerste dagen van het nieuwe jaar gaan we dus rustig beginnen.

Maar Johan Cruijff zou zeggen: "Elk nadeel heb zijn voordeel!"
Mijn lichaam krijgt zo de kans om zich te herstellen van de vele inspanningen, vooral op natuurijs, in december.
Want wie weet krijgen we later in de winter wel de 2011-Stedentocht.

1 opmerking:

Unknown zei

Vandaag, 2 jan. geschaatst op de Gouwzee. Prachtig!
Als er vannacht maar een beetje nachtvorst is dan kan het morgen weer.