zaterdag 18 februari 2012

Brooks

Het was weer tijd, om een paar nieuwe hardloopschoenen te kopen. Ik fietste naar de Hardloopwinkel in Leiden en kwam terug met exact hetzelfde model als een jaar geleden. Het verschil zit vooral in de veters: deze zijn rood, de vorige wit.
De Brooks GTS 12 zijn me prima bevallen. Het is weer even wennen, dat je een flinke vering in je schoenen hebt, maar dat is alleen maar fijn.
Ik hoop er de komende 12 maanden weer net zo veel kilometers mee te maken als met mijn vorige Brooks.

's Middags had ik met Hans Boers een strandtraining. Het was meteen een pittige. Windkracht 7. Bij het lopen kreeg je een gratis krachttraining. Het was dus totaal ander weer dan vorige week zaterdag.
Vanaf de parkeerplaats bij het hotel in de duinen liepen we naar Wassenaarse Slag om over het strand naar de strandopgang bij Meijendel te lopen.
Het was zwoegen tegen de wind in. Je zag het zand over het strand en langs de duinrand stuiven.
Ter hoogte van Meijendel keerden we en hadden de harde wind in de rug. Lekker ontspannen liepen we weer terug naar ons beginpunt. We waren lekker uitgewaaid.
En de schoenen waar ik op liep?
Mijn oude Brooks....

Geen opmerkingen: