vrijdag 17 februari 2012

Zelfstedentocht

Deze week stuitte ik op www.weerwoord.be op de term "Zelfstedentocht" voor schaatsers, die op eigen houtje de Tocht der Tochten gereden hebben. Ik geef het grif toe: ik wou, dat ik dat woord verzonnen had!
Tot nu toe moet ik het doen met het woord "Fileklûnen".
Gisterenavond haddden we bij Frits van Huis thuis een gezellige avond. Het mailtje met de wervende kop "De welverdiende Beerenburger??" lokte de schaatsploeg van afgelopen zaterdag voldoende.

Iedereen was er, behalve Jaap de Gorter, die verhinderd was. Daar voorlopig geen andere data, waarop iedereen zou kunnen, te vinden waren, lieten we de reünie toch maar doorgaan. We waren nog "in the mood".

Overbodig om te zeggen, dat het reuze gezellig was.
En de welverdiende Beerenburger??

Die smaakte prima!

Geen opmerkingen: