vrijdag 3 april 2020

Zeg het met bloemen

In de jaren '70 werd volop reclame gemaakt om elkaar een boeket te geven onder de gevleugelde uitdrukking: "Zeg het met bloemen".
Dit sijpelde door naar de muziekwereld, waar diverse platen een bloemenmotief meekregen.

Voor de dagelijkse portie lichaamsbeweging fietste ik vanmorgen na het huis gezogen te hebben naar de kweker in Oegstgeest om weer 5 bossen tulpen voor € 5,- te kopen. Via een kleine omweg over stille wegen fietste ik naar mijn schoonouders om daar 2 bossen op een veilige manier af te geven.
Op de terugweg fietste ik nog even naar mijn hardloopparcours. Het verlengde parcours bleek precies 1250 meter te zijn. Handig om te weten met het oog op de Online Marathon van 10 mei.
Thuis gekomen paste ik de halfjaarlijkse trollenwissel toe.
De wintertrollen van Rolf Lidberg maakten plaats voor de zomertrollen.
Ik was daar net klaar mee toen de bel ging. Er werd een enorm boeket bezorgd voor mijn vrouw. Van haar school. Daar stond ik dan met een paar bossen tulpen, die in het niet vielen....

Geen opmerkingen: