vrijdag 15 oktober 2021

Heiwerkzaamheden

Vanmorgen fietste ik naar de huisartsenpraktijk voor een herhalingsrecept van een paar medicijnen. Er is sinds de coronacrisis uitbrak geen inloopspreekuur meer, maar de assistente was bereid om mijn bloeddruk op te meten: 146 om 75. Een klein half jaar geleden was het 126 om 68.  Het is wel eens hoger geweest....

Op weg naar fietsenmaker Van Vliet om mijn kapotte koplamp te vervangen kwam ik langs zwembad "De Vliet". Daar nam ik een kijkje bij de grondwerkzaamheden voor IJshal "De Vliet".

Tot mijn stomme verbazing zag ik, dat de heiwerkzaamheden al begonnen waren.

Volgens welingelichte kringen zou de eerste paal op 5 november de grond in gaan.

Ik weet niet, wie van de Leidse notabelen deze zou gaan slaan, dus niet verder vertellen, dat ik de heimachine niet alleen heb gezien, maar ook heb gehoord.

Ik wil graag voorkomen, dat degene, die de eerste paal gaat slaan, erachter komt, dat hij of zij te laat is....

Geen opmerkingen: