vrijdag 12 juni 2009

Cartridge

De cartridge van onze printer was leeg, Ik zou nieuwe halen. Daar de zon heerlijk aan de strak blauwe hemel stond, deed ik mijn Bauers aan en ging skeelerend naar de computerwinkel in Voorschoten, waar we de printer gekocht hadden. De buitenrand van de Stevenshof heeft over het algemeen good asfalt, in Voorschoten was dat wel anders.
Het eerste stuk langs de spoorbaan ging nog wel, maar het stuk na het eerste bruggetje was erbarmelijk.
Een klinkerpad was een iets beter alternatief. Bij de voetbalvelden was er nog een stukje goed asfalt, daarna volgde een zeer hobbelig trottoir. Bij de winkel aangekomen, bleek de tocht voor niets. De winkel was er niet meer. Via een iets andere weg reed ik naar huis terug, waar ik de skeelers uitdeed en de hardloopschoenen aan.
Het halen van de cartridge had dus wat meer voeten in de aarde dan gedacht. Ik mocht nu naar de Breestraat lopen om ze te kopen. Na een kilometer of 10 geskeelerd te hebben, kwam daar nog een kleine 10 km hardlopen bij. In het begin moesten de spieren hier even aan wennen, maar gaandeweg ging het lopen steeds beter. Wat dat aangaat was het een goede oefening voor de run-skate-run.

Geen opmerkingen: