vrijdag 31 mei 2024

Aardbeienbed

Vandaag hadden we het een en ander te doen na onze vakantie in het mooie Asturias.

De eerste was werd gedraaid. Mijn vrouw ging na het ontbijt naar de volkstuin, ik deed boodschappen bij "De Helianth". Met een omweg via Zoeterwoude reed ik op deze wisselvallige dag naar huis, waar ik lunchte.

Daarna fietste ik naar volkstuin na een appje van mijn vrouw, dat ze niet wist waar ze moest beginnen. 

De warmste meteorologische lente, die tevens de natste was (toeval?), zorgde voor zeer groeizaam weer. 

Ondanks dat ik andere plannen had, fietste ik naar de volkstuin om Ada een handje te helpen. Daar maakte ik het aardbeienbed schoon door woekerende planten te wieden. 

Na een uur had ik nog niet de helft van het aardbeienbed gedaan. Desondanks had ik toch een zestal rijpe aardbeien gevonden, die vanavond in ons toetje terecht zullen komen. Na een kop thee onder een dreigend wolkendek fietste ik naar huis voor mijn andere geplande klussen. 

Geen opmerkingen: