woensdag 6 december 2017

Top 2000

De stemming voor de Top 2000 loopt op dit moment. Uiteraard heb ik ook gestemd. Daarbij staan net als de afgelopen jaren 4 nummers van "The Shoes" op het lijstje met als favoriete lied "Adios Corazon".
Het spreekt voor zich, dat "Osaka" en "Na Na Na" ook ingediend zijn. Deze nummers hebben ooit in de Top 2000 gestaan en hebben zodoende de grootste kans op een terugkeer in de inmiddels traditionele hitlijst aller tijden. Ik hoop, dat jullie dat ook doen.
De fitste band van Nederland heeft bij mij een streepje voor, doordat ik met Jan en Henk Versteegen en Wim van Huis heel wat kilometers geschaatst heb in de Leidse IJshal en op natuurijs.
De enige groep, die ook 4 keer op mijn lijst voorkomt is "Pink Floyd". Maar ja, "Wish you were here" is dan ook de mooiste lp, die ooit gemaakt is.

En dan zijn er natuurlijk ook de wat vergeten parels, die je zelden nog op de radio hoort. Hieronder volgen er 3. Geniet ervan.

Geen opmerkingen: