maandag 12 oktober 2020

Van held op sokken naar pantoffelheld

Ontwaken onder oktoberonweer. Zo begon onze dag gisteren. Het was aan de kust weer eens een natte dag. Met zo'n 100 millimeter in 11 dagen kun je spreken van een soort moesson.

De enige sportactiviteit was naar de volkstuin fietsen tussen de buien door. 's Middags kwam eerst een vriendin van Ada op visite, toen zij weg was werd onze kleinzoon gebracht door zijn ouders.
Met dit frisse weer maak je geen lange fietstochten met Faas voorop. Het werd beperkt tot 2 kortere ritten.

Om een uur of 4 fietste ik met Faas naar een paar speeltuintjes in de wijk met tussendoor een ritje naar de Maaldrift via het bouwterrein van de Rijnlandroute.

Aan het eind van de ochtend hadden we een paar inkopen gedaan bij de Hema in Leiden Zuid-West. Voor onze kleinzoon kochten we een paar sloffen voor als hij bij ons logeert.
Daar ik al enige jaren mijn oude sandalen als pantoffels gebruik of in huis gewoon op sokken loop, was dit voor mij een mooi moment om na een jaar of 10 weer eens pantoffels te kopen
Ik slaagde bij Nelson, dus ik promoveerde van held op sokken naar pantoffelheld.

Geen opmerkingen: