zondag 26 september 2010

Wierd Wagenmakers


Na mij thuis gedoucht te hebben, kon ik wederom op de fiets stappen om naar Wassenaar te fietsen. Ik had een uitnodiging gekregen van trainingsmaat Wierd Wagenmakers, die met Ermine Poort en Wied en Diederik Heyning in Galerie in de Molen exposeerde.

Familieverplichtingen hielden mij af van de zeer druk bezochte officiƫle opening van de tentoonstelling door Neelie Kroes van de Europese Commissie. Dat was jammer, want anders had ik mooi een Europese subsidie los kunnen troggelen voor de Leidse IJshal.
Bij Galerie in de Molen was het behoorlijk druk.

Uiteraard sprak ik met Wierd Wagenmakers, die niet alleen goed kan schaatsen, maar ook heel goed kan tekenen en schilderen.

Op http://www.wierdwagenmakers.nl/ kunt u behoorlijk wat werk van hem vinden.
Om alvast in de stemming te komen, hier wat werk van Wierd Wagenmakers:


Geen opmerkingen: