donderdag 6 augustus 2020

Rondje Wassenaar

Vanmorgen ging mijn vrouw alvast naar de volkstuin. Ik verdiepte mij nog even in de aanbesteding van IJshal "De Vliet". Om half 1 reed ik ook naar de volkstuin toe, waar we samen lunchten op deze warme maar bij ons gelukkig nog niet tropische dag.
Na sperziebonen te hebben geplukt en her en der wat water gegeven te hebben, vertrokken we van onze tuin, die door mijn vrouw was gefotografeerd.






We reden over de Wassenaarse dreven naar landgoed Clingendael, waar we een ijsje nuttigden.
Daarna reden we door het noorden van Den Haag naar de Waalsdorpervlakte en vandaar door Meijendel. Door de lanen van Wassenaar trapten we naar het Valkenburgse meer en vandaar naar huis.
We hadden 32 kilometer gereden. Het was een mooie en afwisselende tocht geweest, waarbij we maximaal 15 kilometer van huis waren.

Geen opmerkingen: