woensdag 21 juni 2023

Tandpastaloop

Vanmorgen fietste ik naar de Boerenmarkt en "De Helianth" om de voorraden aan te vullen. Op de terugweg reed ik langs de bouwplaats van IJshal De Vliet. Het parkeerterrein stond vol met bedrijfsbusjes, die ik daar nog niet eerder gezien had, maar die duidelijk maakten, dat er inwendig hard gewerkt werd aan de afwerking. Denk daarbij aan een grootkeukenbouwer....

Over een maand is de oplevering. Het aftellen gaat beginnen!

Na de regen van gisteren was het met 23 graden aangenaam weer. Na de boodschappen opgeborgen te hebben, ging ik een stukje hardlopen. Via het Stevenspark liep ik naar "Ter Wadding", waar ik onder het bladerdek een viertal rondjes door het kleine bos heen zigzagde.

Op de terugweg van deze loop van 7 kilometer liep ik langs de drogist in de Stevensbloem, waar ik tandpasta, tandenstokers en tandenborstels haalde. Ik liep dan ook niet bepaald op mijn tandvlees....

Geen opmerkingen: