donderdag 1 juni 2023

Korte Vlietloop

De meteorologische zomer is begonnen na een lente, die in de tweede helft te koud was voor de tijd van het jaar.

Vanmorgen ging ik na het ontbijt een duurloop van ruim 7 kilometer maken. Ik liep naar de Korte Vliet, waar ik aan de Leidse kant heen liep en op de Voorschotense kant terug.

Doordat het bewolkt was, was de temperatuur 's nachts niet zoveel gedaald. Maar omgekeerd zou deze 's middags ook niet al te veel stijgen.


Met mijn vrouw fietste ik na de koffie en thee mee naar de volkstuin, waar ik zegge en schrijve 3 aardbeien plukte.

Ik fietste met een mooie omweg naar "Odin" in Voorschoten, waar ik nog wat boodschappen deed. Thuis heb ik een middag voor de boeg met schrijfwerk. Dat kan ik doen met de filmpjes, die Rob Pijpers heeft gemaakt van "England, my England" van "Projecta Musica".

De uitvoering is het horen en te zien door HIER TE KLIKKEN!

Geen opmerkingen: