maandag 26 juni 2023

Fotomodel

Het gebeurt niet iedere dag, dat een vrouw mij vraagt om als fotomodel op te treden. Daar ik als modelkind ben opgevoed, voldeed ik uiteraard aan dit verzoek.

Zodoende fietste ik vanmorgen naar de tandartspraktijk, waar een paar foto's van mijn gebit gemaakt werden.

Aansluitend volgde de halfjaarlijkse controle. Met de foto's bij de hand werd deze door tandarts Blanksma grondig uitgevoerd. 

Voor degenen onder u, die dachten, dat ik een perfect gebit heb, ik moet u teleurstellen. Er moet een vulling vervangen worden, die begint te kieren.

Daar het na alle hitte heerlijk fietsweer was, fietste ik met een omweg via Leiderdorp, Hoogmade, een ander deel van Leiderdorp en Zoeterwoude-Rijndijk naar de Vliet.

Daar de Lammenbrug gesloten was, fietste ik maar door naar de brug bij de Vlietlanden. Met 29 kilometer op de teller zat de rit van dit fotomodel erop.

Geen opmerkingen: