zondag 11 oktober 2009

Slijmbal

Voor degenen, die mij een slijmbal vinden: de afgelopen dagen geef ik hen groot gelijk. De hoeveelheid groene klodders uit mijn keel was de afgelopen 4 dagen indrukwekkend. Het was dus niet zomaar een verkoudheid, die mij van de straat heeft gehouden. Tot zover het medisch communique.

Behalve dat de start van het schaatsseizoen, waar je als liefhebber de hele zomer naar uitkijkt, volledig de mist is in gegaan, gebeurde dat ook met de voorbereiding op de halve marathon van Amsterdam. Volgende week is het al zover. Ook dit weekeinde moest ik Hans Boers afbellen. Als ik beter ben, ga ik in Mokum meedoen met een uiterst minimale voorbereiding: de afgelopen 2 weken heb ik 1 keer 8 km gelopen en 1 keer 5 km. Deze week zal daar in ieder geval niets bij komen. Als ik al kan sporten, dan wordt het uiteraard schaatsen.
Ik ben benieuwd, hoe het zal gaan: lukt het om een halve marathon puur op de basisconditie onder de 2 uur te lopen of niet? Deze slijmbal gaat het in ieder geval proberen.

Geen opmerkingen: