woensdag 26 oktober 2011

Bestel maar

Vandaag kreeg ik een mailtje van Mijn bestseller, met de volgende tekst:
"Excuses voor alle onduidelijkheid. Het boek had gisteren verschenen moeten worden, maar door een fout in het CB systeem is dit niet gebeurd. Ik heb contact gehad met het CB en ze hebben mij gegarandeerd dat het boek vanaf de 28e leverbaar moet zijn."

Anderhalve week geleden stond op diverse sites van boekhandels, dat "Molen- en Merentocht" rond 18 oktober uit zou komen. Op de betreffende datum verscheen echter het bericht, dat mijn boek niet meer leverbaar was en op de meeste sites was het totaal verdwenen.
Een paar telefoontjes en mailtjes later bleek, dat er bij het Centraal Boekhuis iets niet helemaal goed gegaan was. Ik moest het boek uit roulatie halen en herpubliceren. Dat lukte en alles was goed. De verschijningsdatum kwam op 22 oktober te liggen, op de 22e werd het de 25e en nu wordt het dus 28 oktober.
Het past wel een beetje bij mij. Ik ben nu eenmaal niet de snelste schaatser en beslist een slowstarter.
Maar het ziet er naar uit, dat "Molen- en Merentocht" met 163 bladzijden sportverhalen en toertochttips er eindeljk van gaat komen.

Jullie kunnen hiervoor terecht op de sites van Mijn bestseller of die van Paagman, of bij je lokale boekhandelaar.

Geen opmerkingen: