vrijdag 12 februari 2010

Werken

Ik stond vanochtend bepakt en bezakt klaar bij de IJshal voor een toertocht op hetzij de Gouwzee, hetzij de Ankeveense plassen. Maar er was een klein probleempje: niemand van mijn trainingsmaten kwam opdagen. Kennelijk hebben ze me de afgelopen winter te vaak gezien, want daar stond ik dan in mijn eentje.

Buiten dat het ongezellig is, was het ook lastig om met het openbaar vervoer naar de door mij gewenste oorden te reizen, te gaan schaatsen en vervolgens om half 5 weer bij de IJshal aanwezig te zijn om 2 uur schaatsles te gaan geven.
Als het nu een van de eerste keren was, dat je op natuurijs kon schaatsen dan was het anders gelopen, naar nu koos ik er dus voor om te gaan werken.

Morgen geldt: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Op naar de Gouwzee.
In mijn schaatskleding fietste ik dus naar Katwijk, waar men lichtelijk verbaasd was over mijn komst. Maar vol overgave stortte ik me op mijn werk...

Geen opmerkingen: