donderdag 11 april 2019

"Bert is bij ons een begrip!"

Vanmorgen kwam er met een duurloop van 8 kilometer om op de volkstuin planten in de kas water te geven een einde aan de rustperiode van drie dagen na de 30 kilometer hardlopen bij de 50e Braassemloop. Op een paar keer fietsen tussen Leiden en Katwijk na en wat wandelingen door de mooie bossen bij Driebergen na waren het rustdagen voor me.
In Hotel "De Bergse Bossen" hadden we met de Ondernemingsraad van Openbare Bibliotheek Katwijk twee zeer informatieve studiedagen van de Platformbibliotheken.
Gisterenochtend had ik met mijn collega's Annemarie en Josien een uurtje gewandeld voordat het ochtendprogramma van start zou gaan. We dronken nog wat thee, toen ik een van de medecursisten mijn naam hoorde noemen.
"Ik had het over een collega van me, die Bert heet", kreeg ik als antwoord, waarop ze het aanvulde met: "Bert is bij ons een begrip!"
Josien liet deze kans voor open doel niet lopen: "Bij ons ook!"
Daar had ik niet van terug....

Geen opmerkingen: