zondag 14 april 2024

Geen Hollen door de bollen

Door omstandigheden kwam het dit jaar niet uit om mee te doen met Hollen door de bollen. Kan gebeuren. Volgend jaar is het weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Er waren thuis wat huishoudelijke klussen te doen en ons wacht verder een drukke week. Hoezo, pensionado's hebben alle tijd?

Na thuis de lunchpakketten klaargemaakt te hebben, fietste ik naar de volkstuin, waar ik met Ada lunchte. Terwijl zij met haar groene vingers op de tuin in haar element was, fietste ik met een ommetje naar huis, waar ik mijn sportkleding aantrok voor een duurloop van ruim 5 kilometer door de Stevenshof, waarna ik thuis uitzwetend de finale van de Amstel Gold Race, die enigszins verrassend werd gewonnen door Tom Pidcock, kon zien.

Daarna douchte ik me, knipte mijn nagels en maakte het bed op. Morgenavond is de eerste droogtraining van IJVL en VIJL, zodat we kunnen zeggen, dat de training voor het nieuwe schaatsseizoen dan is begonnen.

Geen opmerkingen: