donderdag 4 april 2024

Trollenwisselloop

Het had vannacht behoorlijk geregend. Dat was te zien aan de plassen op de straat.
Ik had daar weinig van meegekregen, want ik sliep als een roos.

Na het ontbijt was het zowaar droog geworden. Mijn vrouw ging sporten in het Stevenspark, ik begon aan een loop van minimaal 5 kilometer. Ik liep langs de randen van de Stevenshof met bij de fietspaden uitstapjes naar het groene hart van de wijk. Onderweg kreeg ik tweemaal een buitje op mijn hoofd.
Thuisgekomen bleek, dat ik net geen 10 kilometer gelopen had. De training voor de Leiden Marathon ligt met ruim 38 kilometer in 5 dagen tijd aardig op schema.

Daar hing ik de was uit de wasmachine in het trapgat om te drogen, waarna ik me na uitgezweet te zijn onder de douche stapte.
Daarna werd het tijd voor de halfjaarlijkse trollenwissel.
De winterkaarten werden uit de wissellijst gehaald om plaats te maken voor de zomerkaarten.

Geen opmerkingen: