donderdag 14 juni 2018

Ride for the Roses

Gisterenavond heb ik me ingeschreven voor "Ride fot the Roses". Dit keer is de start in de Haarlemmermeer. Als geboren en getogen polderjongen mag ik daarbij natuurlijk niet ontbreken.
Voor mij wordt het een bijzondere route.
Van Leiden fiets ik naar de start bij het Floriadeterrein tussen Hoofddorp en Vijfhuizen om vervolgens terug te fietsen naar Leiden en vandaar weer naar het Floriadeterrein. Onderweg kom ik nog door Nieuw-Vennep, waarbij ik nog langs mijn geboortehuis fiets.....
Het wordt voor mij de derde keer, dat ik aan "Ride for the Roses" meedoe.
Zowel in 2011 als in 2015 reed ik mee. Beide keren vanaf de bloemenveiling in Aalsmeer.
Met het overlijden aan kanker van mijn oudste broer Kees en mijn trainingsmaat Dick van Beelen nog vers in het geheugen, heb ik niet zo veel motivatie nodig om de ruim 160 kilometer fietsen te volbrengen.
Uiteraard zal ik van de fietspaden gebruik maken.....

Geen opmerkingen: