dinsdag 30 januari 2024

Boerenzakdoeken

Ik dacht, dat ik heel snel van de verkoudheid af was vorige week. Dat ik woensdag na het bezoek aan de mondhygiëniste voorafgaand aan het tandartsbezoek last had van mijn kaakholtes had ik daaraan gekoppeld. Het bleek een tikkeltje anders te liggen.
Na de schaatsles van gisteren in IJshal De Vliet maakte ik nog een ommetje op de fiets. Het was heerlijk weer.

Bij thuiskomst voelde ik me rozig.

Na de lunch ging ik even op de bank liggen en was binnen een mum van tijd vertrokken. Een uur later werd ik wakker.
Na op de volkstuin met mijn vrouw thee te hebben gedronken, voelde ik me wederom niet helemaal fit. Inmiddels was ik er achter gekomen, dat de gevoelige kaakholtes gewoon een gevolg waren van de verkoudheid.
Om 8 uur lag ik in bed en had een lange nacht, ook al werd diverse keren gewekt doordat het een en ander uit de holtes naar buiten kwam.

Bij de boerenprotesten en blokkades van snelwegen in Frankrijk zag je geen boerenzakdoeken. Zelf was ik blij, dat ik er een aantal kon gebruiken....

Geen opmerkingen: