maandag 6 december 2010

Dubbelslag


Beperkte mijn gehele schaatscarriere zich tot nu toe tot maximaal 1 (Alternatieve) Elfstedentochten per jaar, dit seizoen staan er twee op het programma.
Allereerst is er de 1000 rondjes van Leiden, welke in de Leidse IJshal in 2010 op de valreep plaats zal vinden. Ik heb daar een baanrecord uit januari 1988 van 120 km op een dag te verdedigen, dus op Oudejaarsdag kan ik aan de bak ten behoeve van het G-schaatsen in de regio Leiden. Tevens is het het startschot van het 25-jarig jubileum in 2011 van mijn schaatsvereniging, de IJVL.

Op 26 februari staat IJsstrijd geprogrammeerd, voorheen beter bekend als de Nierstichting Elfstedentocht. Ook daarvoor heb ik me wederom opgegeven, onder de welluidende kop "Een brede slag". Want welke kritiek er ook op mijn techniek is te geven, mijn slag blijft altijd Breed.
Het spreekt voor zich, dat sponsors voor deze beide goede doelen van harte welkom zijn!

Geen opmerkingen: