zaterdag 8 december 2018

Spanjaardsbrug

Het was een dag van allerhande fietstochten. Eerst fietste ik naar "De Helianth" voor de wekelijkse boodschappen, waaronder het zoutarme brood. Na deze thuis gebracht te hebben, fietste ik naar fietsenmaker Van Vliet in Noord-Hofland voor een nieuwe koplamp en kettingolie voor de wintermaanden.
Na de lunch fietste ik samen met mijn vrouw naar Leiderdorp voor een tuigje voor de kinderstoel en om niewe schoenen te kopen. We moesten omrijden, want de Spanjaardsbrug was afgesloten.
Deze wordt in zijn oude luister hersteld.
Na het tuigje bij Prenatal gekocht te hebben, fietsten we naar de Beter Lopen Winkel.
Na via korte wandelingen een drietal Meindl-schoenen uitgetest te hebben, viel mijn keuze op de schoenen met Goretex.
Daarnaast kocht ik nog drie paar sokken. Mijn vrouw hield het bij een paar, terwijl zij met een paar Hartjes-schoenen naar huis ging. We hopen nog lang samen te kunnen lopen met deze nieuwe schoenen.

Geen opmerkingen: