vrijdag 7 december 2018

Vrouwen in de Top 2000

Op de site van de NOS had ik gelezen, dat er een actie was om meer vrouwen in de Top 2000 te kiezen. Ik besloot daaraan gehoor te geven. Dit is mijn keuze uit de vele goede zangeressen.
"Totus Floreo" van Ougenweide.
Zangeres: Minne Graw.
"Wait a while" van Jon Lord & Sam Brown.
Zangeres: Sam Brown.
"Mother Earth van Within Temptation.
Zangeres: Sharon den Adel.
"Orinoco Flow" van Enya.
Zangeres: Enya.
"Theme from Harry's game" van Clannad.
Zangeres: Maire Brennan.
"White rabbit" van Jefferson Airplane.
"Somebody to love" van Jefferson Airplane.
Zangeres: Grace Slick.
"Wuthering heights" van Kate Bush.
"The man with the child in his eyes" van Kate Bush.
Zangeres: Kate Bush.
"The great gig in the sky" van Pink Floyd.
Zangeres: Clare Torry.
"Tubular bells" van Mike Oldfield.
Zangeres: Sally Oldfield.

Me dunkt, dat ik geluisterd heb....

Geen opmerkingen: