zaterdag 3 februari 2024

De Horsten

Ik had vandaag een afspraak staan met Hans Boers om te gaan hardlopen in "De Horsten". Door de hardnekkige verkoudheid was hardlopen vandaag nog geen optie voor me. We zetten de afspraak om in een wandelafspraak. 
Na de wekelijkse broodbestelling opgehaald te hebben bij "De Helianth" bracht ik ons deel thuis en daarna het deel van mijn schoonouders bij hen. Ik gaf het aan de deur af.
Daarna trapte ik door naar de achteringang van "De Horsten", waarna we 7 kilometer over stille paden door dit Koninklijk landgoed wandelden. Gezien het mooie weer had ik meer wandelaars verwacht.

Her en der zag je de eerste tekenen van de naderende lente.

We hadden een mooie wandeling met her en der narcissen in de knop. Maar ook oude bomen aan het eind van hun lange levenscyclus.

Met hardlopen waren we er waarschijnlijk achteloos aan voorbij gelopen....

Geen opmerkingen: