zaterdag 22 mei 2021

Herfstloop in "De Horsten"

Hoewel er nog anderhalve week te gaan is, is nu al duidelijk, dat we de koudste meteorologische lente sinds 2013 gaan beleven.

Dat bleek ook uit de maximumtemperatuur van vandaag.

Daarnaast was onze regio ook nog eens de natste van Nederland.

Kortom, het Pinksterweekeinde was niet optimaal begonnen.

Vanmorgen deed ik zoals gebruikelijk de boodschappen bij "De Helianth", hetgeen zonnebloem betekent. Uiteraard had ik mijn regenkleding al aangetrokken voordat ik van huis ging.
Ada bracht dit met een zelfgebakken taart naar haar ouders. Tussen de middag at ik met mijn vrouw op de volkstuin, waarna ik doorfietste naar "De Horsten", waar ik met Hans Boers had afgesproken.

Het was inmiddels droog, maar het leek meer op herfst dan op lente. 

We liepen de rode route, waarbij we af en toe om grote plassen heen moesten lopen. Maar we liepen de kleine 8 kilometer droog. Op weg naar huis had ik weer een miezerregen te pakken na deze herfstloop in "De Horsten".

Geen opmerkingen: