donderdag 5 april 2018

Een miezerig loopje

Vanmorgen liep ik naar de volkstuin. Nadat ik de planten in de kas water had gegeven, liep ik langs de ravage, die de aanleg van de Rijnlandroute rondom de Stevenshof aanricht, naar de markt in onze wijk, waar ik wat fruit haalde.
Met 10 kilometer was het een miezerig loopje. Natuurlijk is 10 kilometer vrij weinig als je tussen 2 lopen van 30 kilometer in zit en de afgelopen 2 dagen ruim 100 kilometer hebt gefietst. Maar dat miezerig had meer met het weer te maken. De hele duurloop verplaatste ik me in een miezerregen.
Het past mooi in het vrij pittige duurblok in aanloop naar de marathon van Leiden, waarin "Hollen door de bollen" de volgende duurloop is.
Gezien de weersverwachtingen voor het komende weekeinde wordt het geen miezerig loopje....

Geen opmerkingen: