donderdag 7 september 2017

Broodloop

Vanmorgen stond er een trainingsloop op het programma. Naar de volkstuin toe hoefde niet, want de planten in de kas hadden al genoeg water gekregen. Wel was de broodvoorraad bijna op. Zodoende vertrok ik om half 9 richting Herenstraat, waar ik bij "De Helianth" een volkorenbrood kocht.

Op de terugweg kon ik zodoende ervaren, wat het effect is van 1 kilo meer gewicht. Met een klein tasje om liep ik zo via de prachtige Leidse binnenstad naar de Leidse IJshal, waar een bedrijf bezig was de machinekamer in orde te maken voor het komende schaatsseizoen. Nog ruim 3 weken en we mogen weer schaatsen!

Ik liep naar huis via de straat met de mooiste naam in Leiden: IJsbaan. Zodoende wist ik meteen, waarvoor ik deze Broodloop van 10 kilometer deed.

Geen opmerkingen: