donderdag 8 mei 2014

Hardloopshirts

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van de webmaster van de Leidse IJshal. Hij wilde het hardloopshirt voor de marathon van Leiden langs komen brengen.
Ik belde met John Beckers en het was snel geregeld, dat ik mijn shirt en het shirt van Hans Boers op kon komen halen. Het was vanuit mijn huis ongeveer 5 kilometer heen lopen, dus het was een prima afstand, die keurig paste in mijn trainingsschema voor de marathon.
Het was zwaar bewolkt maar droog en er stond een harde wind, maar het was prima loopweer. Daar het huis in de buurt lag, waar ik vroeger in de bibliotheek van Leiden gewerkt had, liep ik er linea recta naar toe.

Met in de kleine rugzak 2 hardloopshirts, waarmee we de Schaatshal aan de Vondellaan bij de marathon en andere sportevenementen onder de aandacht kunnen brengen, liep ik naar huis.

Voor de schaatsers, die meelopen met één van de afstanden van de marathon van Leiden, en dat nog graag zou willen doen in het bovenstaande hardloopshirt, heb ik goed nieuws: er zijn een stuk of 10 extra shirts gemaakt.

Wie op 18 mei in dit witte shirt mee wil lopen in Leiden, kan contact opnemen met webmaster@schaatshalleiden.nl .

Geen opmerkingen: