zondag 24 december 2017

Kerstkaarten

Zoals inmiddels gebruikelijk plaats ik hier een selectie uit de kerstkaarten, die ik ontvangen heb, hetzij in digitale vorm, hetzij als papieren kaart. Dit houdt natuurlijk niet in, dat ik de andere kerstkaarten niet waardeer, maar deze kaarten spreken mij om een of andere manier meer aan.
Het prachtige landschap van Wales is gevat in deze sfeervolle kaart uit Wales, die we mochten ontvangen van mijn neef Robert en Jane.
We konden onze kennis van de Keltische taal ophalen met de zin "Dymuniadau Gorau ar gyfer y Nadolig a'r Flwyddyn Newydd".
Hoe mooi het bos kan zijn bij het mountainbiken is te zien op deze kaart van Eddy en Adrie Smit. Het winterlandschap heeft een surrealistische sfeer.
Maar een boswandeling is ook niet te versmaden, zeker niet in gezelschap van Nel en Bas Warnink.
Als je geluk hebt, zie je een roodborstje in de sneeuw, een goede keuze van Corinne en Hen van den Haak.
Van Jan Passchier, een klant in de bibliotheek, kreeg ik deze kaart van dit Oerhollandse landschap. Kennelijk doe ik toch wat goed.

Mijn zus Annie weet, waar mijn passie ligt. Ik wens jullie allemaal hele fijne en vredige Kerstdagen toe en spreek de hoop uit, dat we deze winter allemaal toch weer op natuurijs mogen schaatsen.

Geen opmerkingen: