zaterdag 15 oktober 2022

Speelgoedloop

Vanmorgen deed ik, zoals iedere zaterdag, boodschappen voor mijn schoonouders en voor onszelf bij "De Helianth". Uiteraard bracht ik de boodschappen naar Ada's ouders toe, waarna ik thuis met mijn vrouw koffie en thee dronk.

De eerste bui van de dag had ik al te pakken, de tweede kreeg ik over me heen, toen ik rond half 1 naar de volkstuin fietste om het groente- en tuinafval in het compostvat te gooien en tomaten uit de kas en aardbeien van de koude grond te plukken.

De oogst was een tweetal rode aardbeien. Half oktober geen gek gemiddelde!

Na de lunch ging ik een kilometer of 7 hardlopen. Ik liep naar Leiden Zuid-West, waar een tweetal speelgoedwinkels gevestigd is. Onze jongste kleinzoon wordt binnenkort 1 jaar en we hadden een cadeau in ons hoofd. Helaas was dit speelgoed in beide winkels niet aanwezig.

Wat dat aangaat was de speelgoedloop tevergeefs, maar het was wel een prima conditietest.

Geen opmerkingen: