maandag 31 oktober 2022

Eerste slijpbeurt

We beleefden vandaag een frisse start van de dag, met name op klomphoogte.

Vanmorgen bleef ik thuis voor wat klussen zoals  het ophangen van de was en het afhandelen van maar liefst 4 aanvragen voor Bavarian curling of Eisstockschiessen in de Leidse IJshal.

Na thuis geluncht te hebben op deze toch wat frissere dag bracht ik wat spullen naar de volkstuin, waar ik mijn vrouw sprak. 

Daar zag ik boven een hoop bladeren deze paddenstoel uitsteken.

Daarna fietste ik naar huis, waar ik het oud papier en glas ophaalde om dit in de kringloopbakken te deponeren. Aansluitend fietste ik door naar het archief van Leiden en omstreken, waar ik wat vragen had over een zoekopdracht.
Thuisgekomen stond het maandtotaal van oktober op 864 kilometer en het jaartotaal tot nu toe op 8700 kilometer.


Daar deed ik de eerste slijpbeurt van seizoen 2022-2023. De schaatsen waren nog niet bot, maar er zaten wel een paar plekjes, die bot begonnen te worden. Na ruim een maand schaatsen viel me dat erg mee, maar als schaatser neem je liever zo min mogelijk risico. Veiligheid voor alles.

Geen opmerkingen: