dinsdag 5 april 2016

Laatste slijpbeurt

Vanmorgen liep ik om 20 voor 9 de deur uit. Het was een hersteltraining van de eerste 30 kilometer van dit seizoen. Ik kan u garanderen: dat was geen pretje. De bovenbenen deden in het begin behoorlijk pijn. Langzamerhand verdween de pijn en kon ik wat meer vaart maken.
De tocht ging naar de volkstuin, waar ik de planten in de kas water gaf. Het is de laatste dagen groeizaam weer. Je ziet de planten de grond uit schieten. De bodem begint steeds groener te kleuren.

Thuis gekomen van een rustige training van 7 kilometer ging ik voor de laatste keer dit seizoen drie paar schaatsen slijpen, zodat ik met scherpe ijzers aan het nieuwe schaatsseizoen kan gaan beginnen. Dat het maar weer een mooi seizoen mag worden.

Het slijpen deed ik, terwijl ik luisterde naar de muziek van "The Beatles". Dit met het oog op het Beatles-project van de Leidse Koorprojecten.

Geen opmerkingen: