zondag 11 september 2016

Spinazieloop

Met het oog op de Halve marathon van Katwijk, de zwaarste van Nederland, moest er vandaag getraind worden. Daarbij moest ik wel rekening houden met de droogtraining van de IJVL van morgen. Dat betekent, dat ik met de handrem erop moest trainen.

Nu had ik een goed doel om naar toe te lopen: de volkstuin. Ik zou Nieuw-Zeelandse spinazie gaan plukken. Heen en terug was het 7 kilometer lopen, zo ongeveer de afstand, die ik voor vandaag in gedachten had.
Ada fietste naar de tuin toe, waar zij een tweede plak van de Nieuw-Zeelandse spinazie onder handen nam. Samen plukten we een aardig maal spinazie bij elkaar.

Na de planten in de kas water gegeven te hebben en onder een grauw wolkendek een kop thee gedronken te hebben, liep ik naar huis toe, waar ik me na de spinazieloop opfriste onder de douche.

Geen opmerkingen: