dinsdag 20 september 2016

Werk aan de winkel

De komende tijd is er werk aan de winkel voor wat betreft mijn gebit. Vanmorgen had ik een dubbele afspraak. Eerst bij de mondhygiëniste, daarna bij de tandarts.
Bij de mondhygiëniste werd het tandsteen van mijn gebit verwijderd, waarna ik door kon lopen naar mijn trainingsmaat Arthur van Winsen, met wie ik het eerst had over de zomertrainingen en het aankomende schaatsseizoen.
Bij de gewone halfjaarlijkse controle werd 1 gaatje gevonden. Dat betekende in ieder geval terugkomen voor een behandeling. Daarna werden foto's van mijn gebit gemaakt.

Daar ontdekte mijn tandarts een gaatje op een bijzonder lastige plek achter een hoektand.

Ik moest een afspraak maken voor 3 kwartier. Hoewel ik het beslist niet ongezellig vind bij mijn tandarts, ga ik toch liever 3 kwartier met Arthur schaatsen.

Geen opmerkingen: