vrijdag 15 mei 2020

Takkenwerk

We beleefden een koude nacht met vorst aan de grond. Dat past wel in de trend van koud maar droog weer van de afgelopen week. Het ziet er naar uit, dat we een stabiele te koude periode gaan krijgen. Voor het eerst sinds november!
Vanwege de kans op een rustige winkel deed ik vanmorgen alvast de meeste boodschappen voor de komende week bij "De Helianth". Daarna zette ik me weer aan het thuiswerken, nu de Katwijkse bibliotheek maandag weer open gaat voor het publiek na ruim 2 maanden sluiting. Als roostermaker zette ik de puntjes op de i voor het rooster voor de komende 2 weken.
Toen mijn vrouw thuis kwam van haar werk, dronken we een kop thee en fietsten samen naar de volkstuin, waar Ada zich bezighield met het planten van stekjes en ik anderhalf uur takken ging knippen. Ik word steeds vaardiger in het takkenwerk. In het lentezonnetje is dat prima te doen.
Ik moet me pas zorgen gaan maken, als mijn vrouw me Takkie gaat noemen....

Geen opmerkingen: