maandag 11 mei 2020

Fotomodel

Over veel dingen kunnen mensen van mening verschillen, maar over één ding zijn de meesten het wel eens. Men ziet in mij geen fotomodel.
Maar zoals vrijwel iedere regel wel uitzondering kent, die de regel bevestigt, zo ook in mijn geval als fotomodel. Tandarts Blanksma maakte vanmiddag een foto van een deel van mijn bovengebit.
Ik was naar de tandartsenpraktijk gefietst voor de verlate halfjaarlijkse controle. Door  het coronavirus werd de afspraak in de laatste week van maart voor onbepaalde tijd uitgesteld. Anderhalve week geleden werd ik opgebeld of ik vandaag kon komen. De timing was perfect. Ik liep al bijna 2 weken rond met een zeurderig gevoel in de rechterbovenkaak.
Afgelopen week verdween dat gevoel grotendeels. Bij de controle door de tandarts was niets bijzonders te zien en ook de foto bracht geen uitsluitsel.
Onze gezamenlijke conclusie was om het nog even aan te kijken en contact op te nemen als ik er weer last van ga krijgen. Dat zal ik doen als het zo ver komt. Maar misschien valt het mee en heb ik me voor niets druk gemaakt. Dan is het weer het zoveelste voorbeeld van "Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest".

Geen opmerkingen: