woensdag 27 mei 2020

Lopen in de schemering

Na de ochtend in de bibliotheek aan de Hoorneslaan gewerkt te hebben en de middag in Rijnsburg, luisterden we voor het avondeten naar de persconferentie van premier Rutte.
Voor de sportliefhebbers was het goede nieuws, dat de sportscholen en de sportkantines vermoedelijk per 1 juli weer open mogen.
Voor de zomervakantie was alles een stuk vager: "Als je je vakantie uit kan stellen, moet je dat vooral doen."
Volgende week is er mogelijk bekend, of we deze zomer in Duitsland kunnen gaan fietsen, of dat we dit jaar onze fietsvakantie in Nederland zullen gaan houden.
Na het avondmaal fietste Ada naar de volkstuin om planten te poten en onkruid te wieden. Ik deed de vaat en liep daarna naar de tuin toe, waar ik water ging geven.  Daar was ik dik een uur mee bezig. De schemering begon in te vallen. Mijn vrouw bleef nog even om slakken te vangen, maar ik liep naar huis. Onderweg kon ik genieten van het prachtige avondrood.
Lopen in de schemering heeft wel iets.


Geen opmerkingen: