zondag 26 november 2017

G-schaatsen

Gisterenavond stond ik voor de tweede keer dit seizoen op het rooster voor het G-schaatsen in de Leidse IJshal. Daarmee had ik het aantal keren, dat ik deze zomer skeelerles heb gegeven aan dezelfde groep, nu al overtroffen.
Doordat Marco Tiller Youri Janssens onder handen nam, had ik een groepje van 3 schaatsers met uiteenlopende snelheid. Ik maakte er een gevarieerde training van. Een aantal glijstarts, wat duurwerk, een paar Steigerungen en  de gewone start.
Kevin Wildschut en Youri schoten als een sateliet uit de startblokken. Twee sprinters, die ik op de korte afstand absoluut niet bij kan houden. Maar goed, mijn specialiteit ligt dan ook bij de 1000 rondjes van Leiden, die over 3 weken plaatsvindt. Jullie kunnen je HIER nog aanmelden!

Geen opmerkingen: