dinsdag 19 februari 2019

3D

Vanmorgen moest ik er vroeger uit dan normaal. Met de helft van ons personeel gingen we met de bus naar Amsterdam-Noord, waar we kennis zouden maken met nieuwe technieken, die we in de bibliotheek toe zouden kunnen toepassen.
Om 7 uur zat ik al op de fiets naar Katwijk. Door het bezoek aan de bibliotheek aan het Waterlandplein miste ik wel het schaatsen met de "Krasse knarren" in de Leidse IJshal.
Maar elk nadeel heb zijn voordeel. Doordat ons groepje met 3D printen aan de slag ging, rijpte in mijn brein een fantastisch plan. Ik zou een Elfstedenkruisje uit de 3D printer laten komen!
Helaas had de cursusleiding andere plannen. We moesten een sleutelhanger maken. Voor mijn collega Carolien en mij werd het dus plan B.
We waren nog aardig lang bezig om de B te spiegelen en met de ruggen tegen elkaar te krijgen. Daarna was het stoeien met het formaat. Hoe groter, hoe langer de 3D-printer bezig zou zijn. Maar uiteindelijk kwam het toch nog goed met plan B.


Geen opmerkingen: