dinsdag 22 juni 2021

"Dus dat is je vader!"

Vanmorgen fietste ik naar de huisartsenpraktijk voor de herhalingsrecepten van mijn bloeddrukverlagende medicijnen

Dit recept bracht ik zelf naar de apotheek.

Tussendoor had ik wat fruit en melk gehaald bij "De Helianth". Na de boodschappen thuisgebracht te hebben, fietste ik door naar de volkstuin.

Als eerste begon ik met het plukken van de aardbeien. Daarvoor moest ik gebukt onder het aardbeiennet doorlopen. Dat viel na de zware bovenbeenspierentraining van gisterenavond niet mee.
Toen ik twee bakjes aardbeien had geplukt, kwam Ada met haar vader aangefietst. Met zijn drieën werkten we nog een uur op de tuin, waarna mijn vrouw haar vader naar huis bracht.

Daar ze iets te laat was bij het terugbrengen van de duofiets naar de stalling, stonden de volgende klanten al klaar evenals iemand van Fietsmaatjes.
Deze vrouw stapte op ons af en zei tegen mijn vrouw: "Dus dat is je vader!"

Nu heeft men mij mijn leven lang jonger ingeschat dan ik daadwerkelijk ben.

Sinds ik met pensioen ben, is het verouderingsproces kennelijk zeer hard gegaan....

Geen opmerkingen: