zaterdag 4 juni 2016

Aardbeienveld

Gisteren had Ada de eerste aardbeien van de volkstuin meegenomen naar Joep. Vanmiddag fietste ik dan ook op deze zomerse dag naar de volkstuin, waar ik een stuk of 15 rode aardbeien kon plukken. Met de kennersblik kon ik zien, dat er nog aardig wat aan zit te komen op ons eigen aardbeienveld.

Na de met liefde uitgevoerde plukronde ging ik aan een volgende ronde beginnen: uittesten of het hardlopen al zou gaan. Vanaf de volkstuin liep ik een rondje van ruim 3 kilometer.
Het ging. Het ging echter nog niet van harte. Hoewel het lopen geen pijn deed, was de achillespees toch nog wel gevoelig.

Het was een goede test voor de strandtraining, die ik maandagavond in Katwijk moet geven. Ik weet nu, dat mijn actieradius momenteel 3 kilometer bedraagt. Hoewel het helemaal tegen mijn natuur indruist, ga ik het lopen op het strand aan anderen opdragen zonder zelf een meter teveel te lopen.
Soms kun je niet anders dan naar je lichaam luisteren....

Geen opmerkingen: