donderdag 9 juni 2016

Fietskwartet

Mijn vrouw heeft gisteren haar nieuwe Batavus Zonar opgehaald bij fietsenmaker Van Vliet. Haar oude fiets stond daar nog. Dat was geen probleem. Mijn Batavus Galibier moest met het oog op de fietsvakantie toch nog voor een onderhoudsbeurt naar de fietsenmaker, dus zodoende kon ik daar van fiets wisselen. Nu was Ada gisterenmorgen op Ana's fiets naar school gegaan. Deze stond daar in de fietsenstalling. Deze moest ik ruilen, zodat Ada's oude Giant op school bleef staan en Ana's fiets weer in onze eigen schuur.

Dat waren dus 3 fietsen op 1 ochtend, waar ik op gereden heb, maar er kwam er nog eentje bij. 's Middags stapte ik op mijn 15 jaar oude Batavus Jakima, waarop ik ruim 100.000 kilometer heb weggetrapt.

Zodoende maakte ik in korte tijd het fietskwartet compleet.

Geen opmerkingen: