vrijdag 10 juni 2016

Hollande

Vanmorgen ging ik met mijn oude Batavus Jakima naar mijn werk om vanmiddag na de lunchpauze in de buitenlucht naar fietsenmaker Van Vliet te fietsen. Mijn Galibier was weer helemaal tiptop in orde gemaakt met onder andere nieuwe remblokjes, een nieuwe ketting en nieuwe tandwielen. Met de oude tandwielen had ik 10.000 gereden.

Naast de Galibier nam ik een rode Ortlieb Rack Pack mee. De tas wilde ik thuis even uitproberen of deze op de andere Ortlieb-tassen paste. Het bleek het geval te zijn.

Ik trok mijn hardloopkleren aan en rende ruim 3 kilometer om te gaan betalen en mijn Jakima op te halen. Thuis gekomen douchte ik me, waarna ik met Ada naar Hillegom fietste, waar we samen met Tim bij Joep gingen eten.

We hadden het onder meer over het Europees kampioenschap voetbal, waar les Pays Bas jammerlijk ontbrak. Maar geen nood: we kunnen iedere dag juichen voor Hollande!

Zelf verwacht ik, dat Frankrijk in de finale Duitsland klopt. Dat danken de Fransen dan aan hun weergaloze benenwerk!



Geen opmerkingen: